3av3 mid-terms CHECK!

Sådära äntligen är det över för den här gången. Idag hade jag för första gången någonsin två prov samma dag.
En på förmiddagen i marknadsföring som var lite enklare än jag hade trodde innan. Det bestod av 32 stycken frågor med 5 svarsalternativ. Känndes helt okej och var klar kanske efter 45 minuter vilket gav mig 3 timmar extra att sitta och förbereda mig till mitt andra tyngre mid-term på eftermiddagen i Investments.

Investments tentan var omfattande och var ganska svår. Men jag lyckade svara på samltliga frågor och var med på det mesta så får se. Hoppas och borde klara 60% tycker jag. Hur som helst är det skönt att två veckors intensivt pluggande är över för den här gången.

Nu ska jag och harald belöna oss själva med lite donk and donut och se ett avsnitt av living dead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0