En skjorta

Dagen har gått väldigt snabbt. Började med lektion i Service Marketing klockan 09.10 imorse i tre timmar. Efter det vart det lunch på skolan för att sen gå på en tre timmar lång föreläsning i Investment.
När väl skolan var över drog jag och Fredde till skräddaren. Jag för att hämta två stycken skjortor och Fredde för att hämta sin kostym. Efter svängen förbi skräddaren köpte jag med mig lite mat hem. Nu äntligen hemma efter en hel dag ute på stan och i skolan ska jag dra en rulle. Lutar åt att det blir "Grown Ups".

Här kommer en bild på en av skjortorna jag hämtade idag!

Kommentarer
Postat av: Sleyman

Stilig skjorta, kanske någon rödaktig fluga/näsduk skulle vara stiligt. Det ser ut som ni har det trevligt. Du har inte missat snöstormen vi hade i veckan här i Umeå va?



2010-10-16 @ 16:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0