KÖTT!!!

Torsdags kvällen slutade med att vi gick ut på en klubb och hade det riktigt kul. Men den som hade roligaste av oss alla på hela kvällen var någ Anna som va riktigt taggad! Fredagen bjöd på lika dåligt väder som tidigare dagar (regn i väldigt stora mängder). Så vi drog till National Palace Museum här i Taipei och tittade på historiska föremål. Som tur var erbjöd museumet engelsktalande guide. Vilket var riktigt bra och intressant. Efter museet åkte alla hem till sig för att sen mötas upp för middag på en restaurang nära Mia & Oliver. Efter middagen visade Mia & Oliver en vinbar som dem upptäckt i närheten av dem. Va riktigt trevligt, vinbaren hade en deal om man köpte 3 carlsberg fick man en musmatta till datan och om man köpte 5 stycken fick man en carlsberg keps! Dessa enormt lukrativa erbjudanden kunnde vi såklart inte motstå. Slutade med att jag kom hem med en keps och en musmatta.

Idag lördag tog vi en sväng förbi IKEA där tjejerna köpte på sig massa choklad, hushålls ost etc. Jag nöjde mig med ett packet ballerina kex. Efter IKEA vistelsen avnjöt jag och oliver vår första riktiga KÖTTBIT här i Tiawan. Det var riktigt bra och jag kommer besöka det steakhouset flera gånger.

Nu är sitter jag bara hemma och tar det lugnt. Vi får se vad kvällen har att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0