Måndag = Regn

Vaknade nyss och tittade ut genom fönstret och vad ser jag?
Jo ösregn! Som tur vad behöver jag inte gå till skolan idag förren på kvällen då min kvällskurs i kinesiska är.
Så idag blir det en hemmadag med plugg.

Glömde skriva det senast men igår så invigde jag och Fredde pingisbordet vi har i byggnaden. Efter en seg start med mycket inviduella mistag så beslutade vi oss för att lira 3 matcher. Som slutade med 3 - 0 i matcher till mig.
Ska fråga om Fredde är sugen på en re-match idag. Kan säga att det gick ganska hett till mycket starka ord utväxlades mellan oss två under matchens gång kan ju kolla in den här länken så får ni en vink http://www.youtube.com/watch?v=3ue1GoGnrBQ.

Nu är det dags för frukost!
Ägg med kaviar (Annas mamma var riktgit snäll och skickade med en kaviartub till mig i ett paket till Anna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0