Tisdag

Idag har jag haft min första muntliga presentation i Service Marketing kursen. Vi har blivit indelade i grupper som vi ska arbete i hela terminen. Min grupp var helt okej förutom någon enstaka störningsmoment (man kan ju inte gilla alla). Vi har jobbat med ett case om Singapore Airlines nu i en vecka och idag slumpade läraren ut olika ämnen till varje grupp i början av lektionen. När vi väl fått vårt ämne hade vi en timme på oss att förberedda vår presentation som skulle va på 5 min. Det hela gick helt okej, känns lite ovant att stå inför 100 pers och snacka på engelska men det är bra träning.

På eftermiddagen hade jag som vanligt varje tisdag föreläsning i Investment. För en gångsskull så kom det upp lite nya saker med exempel vilket gjorde dem 3 timmarna lite mera uthärdliga.
Efter skolan gick jag och Fredde och käkade på ett hak nära skolan så nu väl hemma håller jag på att ladda ner senaste avsnittet av Mad men.

Nu ska jag ner och förhoppningsvist piska fredde i pingis igen och sen kolla på lite mad men.
Återkommer med resultatet i pingisen senare.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0