BBQ

Fredag,

Fredag här borta innebär ingen skola för min del då jag inte har några kurser som går då. Det vart en tripp till skräddaren och en tur runt på stan efter lite skolböcker som Mia och Fredde ville kolla upp. Jag och Oliver hängde mest med som bihang.
På kvällen svängde vi förbi Mia och Oliver och fick se deras skyssta lägenhet. Efter det gick vi ut för en bit mat och lite munkar. Kvällen avslutades med att grabbarna (Jag, Fredde, Oliver & Joel) lirade biljar i några timmar medans tjejerna gick och satte sig på nåt fik i krokarna.

Det var en ganska lugn och behaglig kväll med andra ord.
Idag blir det BBQ för alla som bor i vårat us nere vid poolen. Ska bli kul att få se vilka det är som bor i vårt hus.
Annars är dagen helt oplanerad. Förutom en sak jag måste proviantera upp lite mat och dylikt för att det kommer nämligen en tyfon mot Taipei, Taiwan. Man vet inte direkt vilken riktning den tar och vart den får sitt centrum. Men om den får sitt centrum och är som kraftigast över Taipei är det bra att ha bunkrat upp en del säger taiwaneserna.

Vi får se om den träffas mig i Taipei eller inte. Vore kanske "kul" att få uppbleva en kraftig fyfon iförsig.

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Robin

Nice, får man komma och hälsa på?

2010-09-20 @ 18:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0