Dormsen

Här är lite bilder från mitt nya hem "Men's Dormitory"!

Inga besökare efter klockan 23 och samtliga besökare måste skriva in sig i receptionen och lämna in sitt ID kort.


Tack Mia för den rosa stålen, den är grymt användbar!
Skrivbord, Bokhylla, Kylskåp och ett skoställ är allt man behöver!

Dusch och toalett har jag också!

Hallen!

Fråga mig inte hur, men jag lyckades med att få plats med alla mina kläder i denna minimala garderob.

The Office

Min bedorande utsikt från mina "panorama" fönster.

Husfasaden, jag bor på trettonde våningen i rum 29. Det är fönstret näst högst upp i högra hörnet.

Miljonprojektsområdet alias Dormsen.

Mitt nya frukostställe, 1 minut från dormsen.

Kommentarer
Postat av: mia

Kul att se lite bilder. Inte utan att man drabbas av hemlängtan. Njut av sista veckorna, plötsligt är du hemma i Sverige igen. Hoppas midtermsen gick bra i veckan!

2011-04-21 @ 23:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0