En vanlig lördag eftermiddag i Taipei

Sov ut idag, tog en sväng förbi mitt nya frukostställe sen inledde jag en långpromenad som varade i ca 5 timmar. Här är lite bilder från dagen som gått.

Att bo i dormsen medför en väldigt positiv sak. Nämligen snabbt internet, nu kan kan jag snabbt och enkelt ladda upp bilder här på bloggen. Här kommer därför ett gäng bilder från idag. Enjoy!


En vanlig syn i Taiwan vid ett rödlyse.

En av konsterthusen vid Chiang Kai-shek memorial hall.

"South gate" till Taipei

Botanisk trädgård hann jag med att strosa runt i.

Min kamera fick pisk av den här killens kamera+stativ!



Ett lite lusthus.

National Museum of History, tänkte gå in här men det var en riktigt saftig kö och sen va det ju så fint väder! Får ta och bli en annan gång.

Trafik!

Gamla kvarter i Taipie.

Longshan Tempel

Longshan Tempel

Longshan Tempel

Även Taiwan har kommunalare som jobbar i par.

Köpa en hund på gatan? Varför inte!

Eller varför inte köpa en peruk/tupe

Dagen avslutades med lite underhållning av Johan Langgren och Niclas Paulsson.

Dem hade storpublik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0