Produktiv dag

Vart inte många timmars sömn inatt, kom hem sent från Wax (är en pub/klubb där det kostar 75 kr för öppen bar på onsdagar) sen väl hemma skypade jag med Sica i nästan tre timmar. Var tvungen att gå upp runt nio för att hinna till min föreläsning, och jakten efter professorns signatur. Lyckligtvis var kursen jag gick på inte allt för populär så jag fick väldigt enkelt en signatur. Nu har jag fixat 3 kurser varav 2 av dem vill och ska jag läsa.
Nästa vecka ska jag på två andra föreläsningar som vart inställda den här veckan. Får se vilka kurser jag väljer i slutändan.

Efter att jag kommit iväg till föreläsningen hittade jag mitt framtida stammis frukostställe. Ligger 2 minuter från mitt dorm, det är billigt och gott! Annars idag har jag bara tagit det lungt i rummet, kollat på serier, suttit med mitt CV och mitt personliga brev. Kollat runt lite efter sommarjob/sommarkurser.

Nu ska jag mobilisera för att gå ut och äta middag och sen på hemvägen kanske köpa med mig lite chips eller liknande som jag ska avnjuta till en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0